Friday, March 12, 2010

sticker

deruan angin sayu tanpa bisikan namamu

kerdipan bintang pudar kerna sinarnya ada padamu

percayalh kasih andai ini sekian klinya

akulah yang parah merinduimu...

benar mata lebih jujur berkata cinta

berkali aku bertanya sendiri: dimanakah hati

apakah tak merasai dilaman rindu : di situ

lama mekar ia di hatimu...

acapkali ku dakaphanyalah bayang mu

namun kupendam rasa dalam rahsia

meluahkan kalbu padamu cukup aku tak mampu

namun tiadakah getarnya menyentuh jiwamu....

merisik khabar bahgia darimu

betapa tinta ku coret di lembaran hati

nan sayup kerdil dikejauhan:wahai angin kirimkanlah

moga berlabuh jua di sanubarimu...

denganmu aku lejas matang terasuh

lebih gagah lebih gah merempuh hidup

namun tiba masa kau pergi jua

sedang aku setia menanti akan kembalinya...

untuk ku sang puteri

saat terindah saat bersama mu

untuk ku sang puteri

diri ini semakin aku mengerti...

No comments:

Post a Comment